Referent/ka nákupu
Plný úvazek
Brno
Platné do 14. 12. 2023
Čím víc roste naše výroba, tím víc práce máme s administrativou spojenou s nákupem a řešením všeho, co se týká surovin a obalů na naše výrobky.
Co bude Vaším denním chlebem?
Vaší prací bude především administrativní podpora úseku nákupu.
• To se neobejde bez každodenní komunikace s oddělením marketingu, technologie, kvality a obchodu, ale také s našimi dodavateli a kolegy na pekárnách.
• Součástí náplně práce je správa ceníků v IS SAP.
• Je potřeba zakládat nové položky do systémů, aktualizovat dodavatelské dokumentace nakupovaných položek a administrovat dodavatelské smlouvy.
• Zajišťovat podklady pro poptávková a výběrová řízení.
• Vytvářet přehledy a reporty.
Co byste měl/a mít a umět?
• Pracovní zkušenosti v administrativě a pokročilá znalost Excelu jsou asi nejdůležitější.
• Do týmu k sobě hledáme prozákaznicky orientovanou posilu, týmového hráče, člověka, který si umí svou práci zorganizovat a má dobré komunikační dovednosti.
• Hodit se bude schopnost rychle se zapracovat v IS SAP a MIS.
Spolehněte se, že pro Vás máme:
• Zajímavou práci v administrativě ve velké české společnosti.
• Zkrácený fond 37,5 hodiny týdně s částečně flexibilní pracovní dobou.
• Práci na naší centrále v centru Brna.
• Týden dovolené navíc a příspěvek na penzijko (po roce u nás).
• Stravenky v hodnotě 140,- Kč.
• Příspěvek na Multisportku, MOL kartu a další benefity.
Proč to upéct zrovna s námi?
Děláme smysluplnou práci, která voní a kde přímo vidíte výsledky. V PENAMu totiž pečeme chleba pro každou čtvrtou rodinu v republice. Sázíme na inovace, jistotu, stabilitu a silné zázemí.
Zaujala Vás práce u nás?
Neváhejte a vyplňte kontaktní formulář. Budeme rádi, když nám pošlete i svůj životopis, ale není to podmínkou. Těšíme se na Vás!
Chci do Penamu